Om kärlek

Författare: Leonid Zjuchovitskij och Lars Hesslind
Allternativ title: о любви
Utgiven: 1989
Utläst: 130517
Betyg: 1/5
 
Denna utgåva
Förlag: Bra böcker
Översättare: Ulla Roseen
ISBN: ?
Utgiven: 1989
Sidor: 338
 
Baksidestext
"Kanske har jag fel, men jag her en känsla av att av alla de länder jag haft förmånen att besöka är det just i vårt land som kärleken står högst i kurs." - Leonid Zjuchovitskij
 
"Redan nu tyckeer jag att kärleken i de rikaste länderna är lite klämd mellan affärsintressen och maktbegär. Är kärlek till ting också kärlek?" - Lars Hesslind
 
Projekt: Hyllvärmare
 

Ne fy, jag vet inte vad jag ska säga. Först tänkte jag "ja, va kul med lite noveller", men tyvärr föll de inte alls i min smak. Och breven mellan författarna i slutet, vad var det bra för? 

Kommentera inlägget här :