Winnie the Pooh

Författare: A. A. Milne
Utgiven 1926
Genre: Barn/Ungdom
Utläst: 140116
Betyg: 3,5/5
 
Denna utgåva
Förlag: Egmont
Tryckt: 2004
Bindning: Häftad
ISBN: 978-1-4052-1116-1
Sidor: 146
 
Baksidestext
'Your the Best Bear in All the World,' said Christopher Robin. 'Am I?' said Pooh hopefully.
Meet the world's favourit bear in this delightful collection, in which Pooh gets into a tight place, nearly catches a woozle, and discovers the wrong sort of honey - amongst other things!
 
Första meningen
If you happen to have read another book about Christopher Robin, you may remember that he once had a swan (or the swan had Christopher Robin, I dont know which), an dthat he used to call this swan Pooh.
 

Detta var ännu en tentapresent, bara det att jag inte läste den direkt när jag fick reda på resultatet utan väntade lite. Men nu då jag ska skriva en ny tenta idag så tänkte jag att det är bäst att läsa den senaste tentapresenten innan det.
 
Och den är ju så gullig denna lilla bok. Alla klassiska historier om den dumma gammla björnen vi alla älskar. Men jag som har Tiger som favorit tyckte att det var lite tråkigt att han inte var med överhuvudtaget. Därför var jag bara tvungen att ha med min gamla trotjänare med på bilden för att väga upp det.

Kommentarer :

#1: Gia

Du får fortsätta med serien och läsa nästa bok, där dyker han upp :)

Svar: Då bara måste jag göra det!! :D
Rebecka None

skriven

Kommentera inlägget här :