Årskrönika 2015

Endast en ynka halv timme kvar på år 2015 och det har definitivt varit mitt bäsa bokår hittills. 93 böcker har jag hunnit med att läsa, 25 fler än vad jag läste förra året. Vet inte riktigt hur det gick till men riktigt roligt att vara så nära hundringen. Det innebär att jag snittade på 7,75 böcker och 2240,333 sidor i månaden och 1,79 böcker och 517 sidor i veckan.
 
Tyvärr så har det tillkommit fler böcker till bokhyllorna än jag hunnit läsa. Har ökat mina olästa böcker med 4 st detta året. Är lite drygt att vara så nära ett 0-resulltat, men jag får helt enkelt lägga mitt hopp på att nästa år lyckas bättre.
 
Lite statistik på hur läsåret sett ut för mig.
      
 

Kommentarer :

#1: CissiG

93 ä3 ju grymt massor! Jag klarade 80 med PRESS! Hur fixar du statistiken? Jag vill också ha.
God fortsättning
Kram Cissi

Svar: Tackar, 80 är ju också galet mycket. Med excel kan man göra det mesta! Bara man har disciplin och skriver in allt så är själva statistiken superlätt. Detsamma.
Rebecka None

skriven

Kommentera inlägget här :