Bokrean

 
Nu har bokrean dragit igång igen, och detta är vad som fick följa med mig hem igår. Som ni ser så var det inte så mycket som jag kände mig särskilt sugen på. Det var några fler barnböcker som tilltalade mig men jag försöker faktiskt att inte köpa bara för köpandes skull. Så jag begränade mig vid dessa.
 
De två understa och pixiboxarna är till mina syskonbarn, bara för att de är så söta. Så det blev alltså fyra böcker till mig själv som jag borde hinna läsa innan nästa bokrea (något jag inte gjort med alla jag köpte förra året). 
 
 

Kommentarer :

#1: Vargnatts bokhylla

Cecelia Aherns bok är jag sugen på :) Har gillat alla jag läst av henne hittills.

Svar: Jag har ännu bara läst PS Jag älskar dig och den gillade jag, så jag har höga förhoppningar :)
Rebecka None

skriven

Kommentera inlägget här :