Fördelar

Ibland har mitt jobb sina fördelar! I onsdags så var vi (jag och kollegor från butiker över hela sverige) i Göteborg på en såkallad bokdag, där vi får lyssna på olika förlag och författare när de pratar om deras nya böcker. Och kanske är det bästa att förlagen är så generösa att de ger bort några av deras favoriter.
 
Den bok jag blev absolut gladast över var Den stora bolen om flätor från Max Ström. Den är så galet fin och inspirerande att jag ångrar att jag klippte av mig hårsvallet, får helt enkelt spara ut håret igen. Så tack så mycket för den och för alla andra böcker vi fick.
 
 

Kommentarer :

#1: Louise K

Avis jag är på att ni fick "Färjan"!! Den verkar vara så grymt bra och spännande!!

Svar: Tycker också att den verkar vara bra. Och känner att det är tur att jag är sjösjuk och därför aldrig åker på kryssningar :P
Rebecka None

skriven

Kommentera inlägget här :