Blow me down


Författare: Katie MacAlister
Utgiven: 2005
Betyg: 2,5/5

Denna utgåva
Förlag: Signet Eclipse
Utgiven: 2005
Sidor: 359

Utmaning: Bok12an, Bok 2

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna bok men den var ju inte alls som jag hade tänkt mig. Jag förstod att det skulle vara ganska mycket chicklit över den men trodde ändå att det skulle vara lite mer fart och fläkt (och när jag säger så menar jag äventyr) då den faktiskt handlar om "pirater".

Huvudpersonen är Amy, en tonårsmamma som jobbar alldeles för mycket. Då hennes dotter övertalar henne att prova på ett nytt VR-spel går något fel och hon blir fångad i spelet. Först tycker hon att det mesta i spelet är fjantigt men allt efter tiden går växer hon in i rollen som pirat och fäster sig vid människorna där.

Nä, det här var inte något för mig. Helt okej som lite slöläsningen men ingenting jag skulle vilja läsa om. Nu är det ju bara så att jag har en till bok av Katie MacAlister så jag får hoppas att den är bättre.