Vinst och inköp

Jag kom på att jag inte visat de böcker som jag (med mina kära kollegor) vann under en tävling på jobbet i sommras. Eller vann och vann, vi kom två men lika glad för det var jag, för vi fick välja 10 böcker var ur Månpockets utgivning. Jag har gick och väntade otåligt på att de skulle komma , så när de gjorde det äntligen kom där i början av oktober så var lyckan total.
 
 
Dessa var de böcker som jag valde. Eleanor & Park, Oceanen vis vägens slut, Tisdagarna med Morrie och Bridget Jones dagbokhar jag redan läst ut. Har även börjat med Konsten att få mentala superkrafter, men den måste läsas lite i taget så att jag får tid att ta in allt.
 
Sen köpte jag två signerade böcker förra veckan. Ja jag har mens, hurså? var jag nyfiken på att få veta hur den var eftersom den blivit en sådan försäljningssuccé. Och Vita spår köpte jag för att Emelie Schepp kom in och handlade hos oss, så tänkte att det är lika bra att passa på när jag kan få den signerad. Så nu har jag båda hennes böcker i storpocket och signerade. Det är så kul att hon har satt Norrköping på deckarkartan.
 
  

Kommentera inlägget här :