Att läsa

Jag har en förmåga att samla på mig en del böcker. Jag tänker att "den där ska jag läsa sen" men sen blir det en hel del böcker som jag ska läsa sen och det hela slutar med att jag ger mig själv köpförbud.

Just nu är det på gång att bli ett sådant igen, men jag ska bara gå och kolla om det finns några bra rester kvar från rean som var. De brukar ju sätta ner det till halva priset så att de blir av med det. Sa jag ska bara göra det sen lovar jag att inte ska köpa någonting mer förän jag har läst åtminstonde hälften av dem.



Adams, Jane - Bilden av Rebecka
Brontë, Emily - Wuthering heights
Collins, Jackie - Hollywood fruar
Collins, Jackie - Hollywood män
Davis, Stephen - Welcom to the jungel, legenden om Guns n Roses
Dickensen, Charles - Oliwer Twist
Kinsella, Sophie - En shopaholic får en syster
Lewis, Norman - Maffia
Lutteman, Markus- El Choco
Marklund, Liza - Livstid
Miller, Stephen - Dollt Parton, en smart blondin
Moberg, Vilhelm - Utvandrarna
Moberg, Vilhelm - Invandrarna
Moberg, Vilhelm - Nybyggarna
Moberg, Vilhelm - Sista brevet till Sverige
Nadelsom, Reggie - Fresh kills
Picolt, Jodi - Den tionde kretsen
Pleijel, Agneta - Syster och bror
Roberts, Gregory David - Shantaram
Shan, Darren - Vampyrens medhjälpare
Shelley, Mary - Frankenstein
Snicket, Lemony - Den bedrövliga byn
Snicket, Lemony - Det hotfulla hospitalet
Snicket, Lemony - Det tvetydliga tivolit
Snicket, Lemony - Den slippriga sluttningen
Snicket, Lemony - Den gruvliga grottan
Snicket, Lemony - Den fördröjda finalen
Snicket, Lemony - Slutet
Stroker, Bram - Dracula
Tolkien, J.R.R. - Sagan om de två tornen
Tolkien, J.R.R. - Sagan om konungens återkomst
Uppdraget singel
Whiting, Charles - Hitlers krigare
Yarbo, Chelsea Quinn - Transylvania
Zukas, Markus - Boktjuven

Kommentera inlägget här :