Som ett brev på posten

Idag fick jag åka och hämta ut ett paket med lite nya böcker att fylla hyllorna med. Tyvärr var två av böckerna kurslitteratur vilket inte är så där superkul, men om man sitter och somnar på föreläsningarna kanske man är tvungen att läsa lite på fritiden. Och nej, jag har inte varit ute och festat i sann studentanda utan föreläsaren har en ruggit monoton röst och bryter på tyska.
 
 
Sedan tänkte jag även visa de böcker jag införskaffat på bokrean de senaste veckorna. Enbart barn- och undomsböcker men jag kunde inte hålla mig ifrån pekböckerna och pixiböckerna är faktiskt till min syskonson, faktiskt...
 
 
Och så har jag slagit på stort och köp I kropen min då jag fick VG på sista tentan. Blev överlycklig och firade det med denna boken och en semeltårta. Kristian Gidlunds har jag varit lite småsugen på att läsa länge så jag hört mycket gott om den men det var först när jag såg avsnittet av Jills veranda med honom som jag bestämde mig. Om ni inte har sett det så måste ni se till att göra det, det lämnar inte ett öga torrt.
 
 

Kommentera inlägget här :