Alla dessa hyllvärmare

Förra året så var jag inte särskilt bra på att läsa mina hyllvärmare (något jag inte tror att jag var själv om). Det blev bara lite drygt 34% men i år hade jag tänkt att jag skulle sattsa lite högre. Därför planerar jag att i varje fall varannan bok jag läser ska vara en hyllvärmare. På det sättet borde det ju bli åtminstonde 50%.
 
Utöver det så ska jag ju självklart försöka att inte skapa fler hyllvärmare än jag redan har. Därför måste jag ju även läsa alla böcker jag köper eller läsa en bok jag redan har i hyllan för varje bok jag köper. Om jag gör det så ska antalet olästa böcker i min hylla minska.
 
Detta är mina två mål, eller jag kanske ska säga förhoppningar, för i år. Om det kommer gå vägen vågar jag inte uttala mig om. Det gick ju inte så bra förra året men jag ska göra mitt bästa.

Kommentera inlägget här :