Maj 2016

Maj
38. Udda verklighet – Nene Ormes
39. Budbäraren – Lois Lowry
40. När jag blev stulen andra veckan i juni – Siri Kolu
41. Caspian – prins av Narnia – C.S. Lewis
42. Avund – Anna Godbersen
43. The unexpected everything – Morgan Matson
44. George – Alex Gino

 

Ålder

Äldsta: Caspian – prins av Narnia, 1951

Yngsta: The unexpected everything, 2016

 

Betyg

Bästa: George

Sämsta: Avund

 

Format

Inbundna: 4

Pocket: 1

Övrigt: 2

Antal sidor: 2056

Hyllvärmare: 3

 

Språk

Svenska: 6

Engelska: 1

Original språket: 2

 

Genre

Skön: 1

Deckare: -

Memoarer/Biografier: -

Barn/Ungdom: 7

Fakta: -

 

Serie

Första: 1

Mellan: 3

Sista: -
Extra bok: -

Ej serie: 3

 

Författare

Män: 1

Kvinnor: 5

Män och kvinnor: 1

Länder: 4, Sverige, USA, Finland och England

 

Kommentarer :

#1: anna

The unexpected everything läste jag också nu maj. Jag gillade den jätte mycket, Clark tyckte jag var så gullig. Kram

Svar: Om du inte läst Morgan Matsons tidigare böcker kan jag verkligen rekommendera dem också! Hon är en av mina absoluta favorit författare :D Kram
Rebecka None

skriven

Kommentera inlägget här :